Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

TAG: IT'S A LOVE GAME ❤ ❤ ❤

Γεια σας φίλες μου!
Τι κάνετε;

Ελπίζω να σας βρίσκω όλες ΤΕΛΕΙΑ!

Όπως ξέρετε όσες με διαβάζετε, πρόσφατα επέστρεψα στην blogόσφαιρα μετά από μήνες αποχής και πιστέψτε με, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για να νιώσεις ζεστά και ότι είσαι καλοδεχούμενη ξανά, από το να σε κάνουν TAG άλλοι blogers...




Στο εν λόγω TAG με όνομα "Love Game" ή αλλιώς "Το παιχνίδι της αγάπης" με έκανε tag η MarwMew της οποίας το blog είχα ανακαλύψει σχετικά πρόσφατα και μου αρέσει πολύ! Είναι ένα από εκείνα τα πολύ ωραία blog που ανακαλύπτεις τυχαία και χαίρεσαι. Το blog της είναι ΑΥΤΟ  και σας προτείνω να πάτε να το δείτε και να γίνετε μέλη. Επίσης μπορείτε να κάνετε και like στην σελίδα της ΕΔΩ. Θέλω να ευχαριστήσω την Μάρω που με έκανε TAG και με έκανε να νιώσω τόσο όμορφα...

Όπως και με όλα τα TAG πάμε να δούμε πρώτα τους κανόνες:

~ Να αναφέρεις το όνομα της κοπέλας που σε έκανε tag 
       ~ Να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις
   ~ Να γράψεις επιπλέον 5 δικές σου ερωτήσεις, ώστε να τις απαντήσουν οι κοπέλες που έκανες tag 
      ~ Και να κάνεις tag 10 κοπέλες.
 
Έτοιμες;;;; ΦΥΓΑΜΕ
 
Ξεκινάω απαντώντας της ερωτήσεις του TAG:
1.Γράψε 5 πράγματα που αγαπάς (υλικά ή άυλα)
Το αγόρι μου
Την οικογένεια μου/μας
Την καλή μουσική που με ανεβάζει
Το internet
Την θάλασσα
2.Γράψε 5 πράγματα που μισείς
Την μιζέρια
Το να βλέπω ανθρώπους να πονάνε (σωματικά και συναισθηματικά)
Τις σαραντοποδαρούσες
Την κακία γύρω μας
Την αδικία
3.Γράψε 5 πράγματα που σου λείπουν
Η μαμά μου
Το καλοκαίρι
Η πισίνα (όπως καταλάβατε έχω θέμα με καλοκαίρι και μπάνια, χοχο)
Τα πολύ μακριά μου μαλλιά
Η γράμμωση (έτσι για να το αλαφρύνουμε και λίγο μουχαχα)
4.Γράψε 5 ευχές για το 2014
Υγεία σε όλο τον κόσμο
Αγάπη
Ευτυχία
Τύχη
Να αγαπάμε περισσότερο και να μισούμε λιγότερο
 
5.Γράψε 5 όνειρα που θες να γίνουν πραγματικότητα.
Να έχω μια ευτυχισμένη και χαρούμενη οικογένεια
Να γίνω καλύτερος άνθρωπος
Να ταξιδέψω σε όλους τους όμορφους τόπους που έχει ο πλανήτης μας
Να δίνω χαρά και να βοηθάω τους γύρω μου όσο περισσότερο μπορώ
Και τέλος, να πραγματοποιώ περισσότερους στόχους και να έχω μεγαλύτερη επιμονή.


Πάμε τώρα στις ερωτήσεις της Μάρως και στις απαντήσεις μου:
1.Έχεις σχέση και αν ναι πόσο καιρό;
Ναι έχω σχέση, 22 μήνες <3
2.Αν μπορούσες να είσαι ένα οποιοδήποτε αντικείμενο,τι θα ήθελες να είσαι?
Θα ήθελα να είμαι υπολογιστής μάλλον, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο LOL
3.Αν έπρεπε για την υπόλοιπη ζωή σου να φοράς μόνο 2 χρώματα, ποια θα διάλεγες?
Μαύρο και άσπρο :p
4 Ποιό είναι το πιο αγαπημένο σου πράγμα,που θα μπορούσες άμα γινόταν να το φοράς και κάθε μέρα??
Τα γυαλιά ηλίου μου, που τα φοράω κάθε μέρα ακόμα και όταν δεν έχει ήλιο!
5.Αν ήσουν μουσικό είδος,ποιο θα ήσουν??
 Θα ήμουν Rock τις χαλαρές μέρες, metal τις υπόλοιπες!
 
Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου, πάμε τώρα να δούμε ποια blog θα ήθελα να απαντήσουν τις δικές μου ερωτήσεις.

H Nazh από το NAILS WORLD
Η Μαρία από το My own beautifull world  
Η Ελευθερία από το Diary of a beauty addict 
Η Όλια από το DTMakeUpGirl 
Η Δήμητρα από το Dimitra's Opinion

Και οι ερωτήσεις που θα ήθελα να απαντήσουν τα κορίτσια είναι οι εξής:

1.Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά; (κλισέ αλλά καλή :p )
2. Ποιο αντικείμενο δεν θα αποχωριζόσουν για όλα τα λεφτά του κόσμου;
3.Αν μπορούσες να αλλάξει μοναχά ένα πράγμα στον κόσμο, ποιο θα ήταν και γιατί;
4.Ποιο τραγούδι σε ανεβάζει πάντα μα ΠΑΝΤΑ; (link υποχρεωτικά χεχε)
Και επειδή είμαστε και beauty blogers, 
5.Ποιο beauty DONT θα ήθελες να μην ξαναδείς ποτέ σε καμία γυναίκα; 


Κορίτσια μου ελπίζω να σας άρεσε αυτό το TAG και αν κάποια κοπέλα θέλει να το κάνει αλλά δεν την έχω κάνει TAG ας μου αφήσει ένα σχολιάκι να την προσθέσω.
Περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις σας και μέχρι το επόμενο post,
ΦΙΛΑΚΙΑ <3



18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντησεις σου!!!
    Έχουμε και τα ιδια μουσικα γουστα!!

    όσο για το tag σε ευχαριτσω το έχω ξανακανει αλλά σιγουρα θα απαντησω στις ερωτησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δήμητρα μου!!
      Α πες έτσι...είσαι και εσύ δικιά μας <3

      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Welcome back!!!! :D Σου ευχομαι οι ευχες σου για το 2014 αλλα και τα ονειρα σου να γινουν πραγματικοτητα!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!

      Και εύχομαι τα ίδια και περισσότερα σε σένα <3

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες απαντήσεις και οι ερωτήσεις σου. Σε ευχαριστώ για το tag θα προσπαθίσω να το κάνω όποτε θα εχω λίγο χρονο.. φιλακια πολλα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Nazh μου! Περιμένω όποτε βρεις χρόνο να δω και τις δικές σου απαντήσεις!

      Φιλιά <3

      Διαγραφή
  4. Αχ ότι και να πώ θα είναι πολύ λίγο για όλα αυτά που είπες για το Blog μου!!!!!!Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου, και ανυπομονω να δώ και άλλα άρθρα απο εσένα με το δυναμικο come back σου στην blogοσφαιρα!!!!!
    φιλακιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ κοπέλα μου!! Φιλάκιααααααααααααααααα <3

      Διαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ για το ταγκ Σοφακι μου το έχω κάνει αλλά θα προσθέσω το όνομα σου και θα απαντήσω και στις ερωτήσεις σου και πάλι σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου! Άντε με το καλό να κλείσετε και χρόνο με το αγόρι σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Για 2 χρόνια κοντεύουμε :D

      Φιλάκια Μαράκι <3

      Διαγραφή
  7. Σοφάκι Έχεις ταγκαριστει αν θελεις έλα να το δεις!
    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Δήμητρα μου σε ευχαριστώ!! Θα είναι το μεθεπόμενο post γιατί έχω υποσχεθεί το επόμενο να είναι το fail μου στο κομμωτήριο...

      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  8. Σε ευχαριστω πολυ για το tag, ωραιες οι απαντησεις σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλως ηρθες λοιπον και πάλι άντε να δούμε τι πραγματάκια ετοιμάζεις :) και επίσης πολύ όμορφο το πόστ σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή