Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Ακόμα ένα βραβείο!! Liebster award part 4 :)

Ξέρω, ξέρω..
Κι εμένα μου κάνει εντύπωση, το πόσες φορές έχει βραβευτεί το blog μου...
Δεν το περίμενα και είναι κάτι που με κάνει υπέρ-ευτυχισμένη <3
Το blog που με τίμησε αυτή την φορά είναι το Dream & Style Splash στο οποίο θα βρείτε όλα τα καλά, συν πολύ fashion και όμορφα outfits!
 Την διαδικασία πια την έχετε συνηθίσει, θα απαντήσω απλά στις ερωτήσεις :)


 

1) Τι δεν λείπει ποτέ από την τσάντα σου;
Χμμ, τα γνωστά βαρετά, κλειδιά, λεφτά, τηλέφωνα κλπ

2) Ξένη η ελληνική μουσική;
Ξένη κυρίως

3) Ποιο είναι το αγαπημένο σου άρωμα;
Αυτή την εποχή είναι το Peace Love by Juicy Couture

4) Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα στα ρούχα;
Μαύρο και άσπρο

5) Τι σε νευριάζει πάρα πολύ;
Η ειρωνεία

6) Ακολουθείς πιστά τις τάσεις της μόδας ή ντύνεσαι σύμφωνα με τα γούστα σου;
Ντύνομαι πάντα σύμφωνα με το δικό μου στυλ και απλά προσθέτω και κάτι από τις τάσεις που μου αρέσουν.

7) Σπουδάζεις/σπούδασες αυτό που ονειρευόσουν;
Δυστυχώς όχι. Αλλά προσπαθώ να το υλοποιήσω.

8) Ποια είναι η αγαπημένη σου συνήθεια;
Να χαίρομαι με μικρά πράγματα :P

9) Πως θα σε χαρακτήριζες με μια λέξη;
Χαμογελαστή!

10) Ποιον θαυμάζεις περισσότερο;
Τους ανθρώπους που ζουν με γνώμονα την καλοσύνη και την αγάπη.

11) Φούστες ή παντελόνια;
Παντελόνιαααα xD


Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου κορίτσια :D

Φιλάκια, και πάλι ευχαριστώ όλα τα blogs που με έχουν βραβεύσει <3

6 σχόλια:

  1. ευχομαι πολλα πολλα πολλα ακομα βραβεια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!! Σου ευχομαι να αυξανονται συνεχεια τα βραβεια και οι followers σου!!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για το βραβειο <3
      Επίσης σου εύχομαι τα καλύτερα, φιλάκια :)

      Διαγραφή