Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Mini haul OPI & Essence !

Hello lovely ladies!
Πως είστε;

Το σημερινό άρθρο θα είναι ένα mini haul.
Θα σας δείξω μερικά πραγματάκια που πήρα πρόσφατα και αν για κάποιο από αυτά θέλετε review αφήστε μου σχόλιο από κάτω και θα το κάνω μόλις έχω ολοκληρωμένη άποψη.





Πήρα δύο βερνίκια νυχιών O.P.I. τα οποία έχω ερωτευτεί μέχρι στιγμής.
Το πρώτο είναι το In the cable car-pool lane από την San Francisco κολλεξιόν, ένα πολύ όμορφο φθινοπωρινό χρώμα, ένα berry χρώμα θα το έλεγα, σαν μίξη του μοβ με κόκκινο. Έχω περάσει  δύο στρώσεις, σήμερα είναι η τρίτη μέρα που το φοράω και δεν έχει χαλάσει καθόλου.



Το δεύτερο είναι το Polka.com από την σειρά Gel Color, το οποίο περιέχει γαλάζιες μπλε και φούξια πούλιες, όπως και λίγο μπλε glitter. Αυτά τα δύο βερνίκια συνδυάζονται τέλεια μεταξύ τους και είμαι σίγουρη πως θα είναι στα νύχια μου συνέχεια.



Πήρα επίσης ένα κραγιόν από την Essence, στην απόχρωση 03 Dear to wear. Είναι ένα βαθύ κόκκινο-φούξια, πολύ ενυδατικό αλλά και σταθερό.



Τέλος επίσης από την Essence αγόρασα αυτό το μολύβι χειλιών στην απόχρωση 08 Red blush.
Είναι ένα βαθύ κόκκινο που πάει ελάχιστα προς το φουξ-μοβ αν το παρατηρήσεις καλά, αλλά κατά βάση είναι κόκκινο και αρκετά μαλακό.



Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;
Αν ναι πως σας φάνηκαν;

Φιλάκια <3

27 σχόλια:

  1. Είναι όλα πολύ ωραία και άκρως φθινοπωρινά! Πόσο εντυπωσιακές οι "πούλιες"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτό σκεφτόμουν όταν επεξεργαζόμουν τις φωτογραφίες: Φθινόπωρο!! Χαίρομαι που σου άρεσαν Έυα μου, και ναι οι πούλιες είναι πολύ εντυπωσιακές και το καλό είναι ότι δεν αφήνουν ανάγλυφο εφέ και δεν ξεκολλάνε όπως σε άλλα τέτοια βερνίκια που έχω!

      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  2. τελεια ολα!!! Ειδικα η οζα με το Glitter !
    Με γεια! :)

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κοπέλα μου! Και εγώ την έχω ερωτευτεί ,χεχε :)

      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  3. Σοφακι το μολυβι χειλιων το εχω και εγω , και επειδη ειναι αρκετα μαλακο τα χρησιμοποιω συχνα σκετο χωρις κραγιον και ετσι ειναι πολυ σταθερο! ψαχνω να βρω και εγω αυτα τα κραγιον απο essence αλλα δεν τα βρισκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως Ζαχαρούλα μου, θα το δοκιμάσω και εγώ σαν κραγιόν γιατί έχει πολύ ωραίο χρώμα!
      Εγώ τα πήρα από την έκθεση στο Περιστέρι όπου πρώτη φορά είδα γεμάτο σταντ της essence, στα hondos είναι πάντα άδεια, τα αγοράζουν αμέσως!

      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
    2. και εδω Θεσσαλονίκη τα ιδια!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία βερνίκια!Υπέροχα για φθινόπωρο :)
    Έχω κι εγώ το dare to wear!
    Επίσης,πήρα και το on the catwalk :)

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Εύα μου :D
      Πολύ ωραίο και το on the catwalk θα το πάρω κι εγώ αν το ξαναβρώ1

      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  5. Poli omorfa! To glitter tha m arese k pano apo ena skuro ble. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δοκιμάσω σίγουρα πάνω από σκούρο μπλε! Έχεις δίκιο θα ταιριάζει τέλεια.

      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  6. Με γεια σου! Όλα υπέροχα!! Τα βερνίκια έχουν υπέροχα χρώματα! Από που τα πήρες και πόσο;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ <3 Χαίρομαι που σου αρέσουν!

      Τα πήρα από την έκθεση στο Περιστέρι, όπου εκεί είναι πολύ πιο φτηνά, 6 ευρώ το ένα. Ευτυχώς δεν είχα πολλά λεφτά μαζί μου γιατί θα είχα μείνει ταπί χαχα

      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  7. Τι ωραια που ειναι ολα!!! Σου εχω στειλει ενα email.. αν μπορεις τσεκαρε το!!! Φιλακιαα!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγειάαααα σου!!
    Τα Opi είναι σούπερ!Φιλάκιαααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα βερνίκια είναι πολύ ωραία και ξεχωριστά και συνδυασμένα!
    Με γεια!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειναι πολυ ευκολο να σου πω τι σκεφτομαι.....ζηλευω ζηλευω ζηλευω...τα θελω ολα!!!!! καλοφορετα να ειναι και να τα χαρεις πολυ πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε χαίρομαι που σου αρέσουν καλή μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ <3

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία ολα!!! Ειδικά το κραγιονάκι το ζήλεψα και η απόχρωση είναι φοβερή!
    Αγαπώ glitter στα νύχια αλλά η δύσκολη αφαίρεση τους με κάνει να μην τα πολυχρησιμοποιώ :-Ρ

    Καλοφόρετα όλα!!!
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ :D

      Συμφωνώ απόλυτα για το γκλίτερ. Είναι τόσο σπαστικό στο να το αφαιρέσεις που το σκέφτεσαι διπλά και τριπλά πριν το βάλεις.

      Φιλάκια <3

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα πραγματάκια σου, να τα χαρείς όλα :D
    Τα λάτρεψα πραγματικά!
    Και τα δύο βερνίκια από OPI, πραγματικοί έρωτες!Ειδικά αυτό με το γκλίτερ!
    Μόλις έγινα μέλος στο blog σου! Φιλάκια πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτά τα κραγιόν της essence είναι πειρασμός!!! Όλοι έχουν θετικές εντυπώσεις. Glitter έχω ένα από τα H&M ασημί και το έχω ευχαρηστιθεί πάρα πολύ!!!

    Έχεις TAG!!!

    http://fashion-acholics.blogspot.gr/2013/12/my-first-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή